zmniejsz czcionkezwieksz czcionke

RELACJA

RELACJA| VI Ogólnopolska Edycja| Lista zawodników| Rejestracja| Format i regulamin | Komunikaty organizacyjne| Zapowiedź Turnieju| Nagrody| Sponsorzy i Partnerzy| Prasa i Patroni Medialni| Nr konta| Dojazd do pola| Program finał‚u| Zaproszenie radiowe| PEŁNE WYNIKI| Lista flightów| Konkurs Fotograficzny - regulamin| wyniki-PZG|

Nie padało! Deszczowy i burzowy tydzień poprzedzający turniej był powodem do niepokoju dla organizatorów i zawodników VI Edycji Turnieju o Brylant A&A. Zorganizowana w pierwszy czerwcowy weekend z ogromnym rozmachem impreza plenerowa, podczas której golf, brylanty i towarzyska śmietanka konkurują o pierwsze miejsce na podium, musi mieć zapewnioną słoneczną pogodę.
 
Niejeden zaciskał kciuki i spoglądał w niebo próbując zaczarować deszcz. I... udało się! Sobota przywitała golfistów słoneczną, choć wietrzną pogodą, w niedzielę słońce wręcz rozpieszczało zaproszonych gości. Nie przeszkodził nawet 10 minutowy deszczyk, który na przeprosiny sprowadził cudowną potrójną tęczę rozciągniętą nad całym polem. Trudno o lepszy znak.
 
W Turnieju uczestniczyła rekordowa liczba 81 zawodników. Nic dziwnego, skoro impreza rokrocznie odbywa się pod patronatem PZG a ostatnie lata także pod honorową opieką Ministerstwa Sportu i Turystyki. Jest też o co walczyć! Organizatorzy zadbali o wspaniałe nagrody.
 
Po dwóch dniach zaciętej rywalizacji zwyciężył (po raz drugi z rzędu!) Wojciech Świniarski, zdobywając nie tylko oryginalną statuetkę tematycznie związaną z golfem, ozdobioną pięknym brylantem (statuetkę tę już po raz szósty zaprojektowała Anna Majsterek a wykonali najlepsi jubilerzy A&A Domu Jubilerskiego) ale także telewizor 42’’.
 
Do grona zwycięzców weszła także Beata Stepułajtys wśród kobiet i Albert Krajewski - junior. Do nich trafiły statuetki w postaci golfowych piłeczek z brylantami oraz weekendowe pobyty w luksusowym EGO SPA. W tym roku nagrodzeni zostali również zwycięzcy w kategoriach handicapowych. Wszyscy uczestnicy Turnieju otrzymali pamiątkowe nagrody.
 
Podczas gdy golfiści kończyli grę na polu obok domku klubowego trwał już wielki plenerowy piknik. Konferansjer Krzysztof Ibisz bez przerwy zapowiadał nowe atrakcje. Modelki prezentujące kolekcje firm Van Graaf, New – Man, DVR Fashion , Abacus i Alles, robiły miejsce pokazowi sztuki magicznej, Magik ustępował miejsca pokazom tańca (Urban Dance Zone) i fitness (Fitness Klub Gymnazjon). Licznie zgromadzeni goście mieli wiele możliwości wyboru.
medium_6tur9.jpg
 
medium_IMG_3720.jpg
W tym samym czasie kosmetyczne zabiegi pielęgnacyjne i cenne porady profesjonalistów odbywały się w namiotach EGO SPA, Namisz Day SPA i Perfumerii Douglas. Najwytrwalsi goście mogli skorzystać z największej atrakcji imprezy – lotu balonem na ogrzane powietrze. Telekomunikację na olbrzymim terenie pola golfowego zapewnił Główny Sponsor – operator sieci Plus. Nad finansami bacznie czuwał Deutsche Bank.
 

Jazdy próbne samochodami marki Chrysler, Jeep i Dodge zorganizowane przez firmę Autotraper gromadziły wielu chętnych.  Świetną atrakcję stanowiły stoły do gry w pokera, ruletkę i black-jacka wypożyczone specjalnie do zabawy wprost z Orbis Casino Łódź. Wspaniałe nagrody na loterię wizytówkową ufundowali: Port Lotniczy Łódź, Ideatour, Dialog Telecom, Grobud, TUI.

 
Dużym wzięciem cieszyły się konkursy na najciekawszą biżuterię i najpiękniejszy kapelusz (nagrody ufundował Namisz Day Spa i salon fryzjerski Wojewoda Studio). Kto do grillowanego mięsa chciał napić się piwa miał do dyspozycji ogródek piwny Pilsner Urquell. Miłośnicy drinków mieli okazję sprobować zupełnie nowych produktów Piturinia, XuXu i Schlumberger, a pieczę nad szlachetnym smakiem wina roztoczyła Winoteka. Spragnieni mogli pokrzepić się napojem Hoop lub Nestle Waters, a gorące emocje studziły lody serwowane przez firmę Ulisse. Były też cygara (Old Havana) i pyszna kawa (Lacarpa Caffe).